dijous, 22 de novembre del 2007

Moltíssimes gràcies a tots els que ens vau acompanyar en aquella nit tan màgica








Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas djeuner
Je veux seulement l'oublier
Et puis je fume





















These boots are made for walking,
and that's just what they'll do
one of these days these boots
are gonna walk all over you.







































Train number one is gone
Train number two is gone
Train number three is been gone
Now how long must I wait for you





I said, ooh, wee, the Memphis train










Quand Il Me Prend Dans Ses Bras,
Il Me Parle Tout Bas
Je Vois La Vie En Rose,
Il Me Dit Des Mots D'amour
Das Mots De Tous Les Jours,
Et Ca Me Fait Quelques Choses





fotos: Martí Milla

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Que peazoooo modelos!!!!!

Moltes felicitats per tot plegat, aquest hivern arrasseu!!!!!!

Anònim ha dit...

molt bè, molt bè, jejeje va star molt wapo tot plegat. Que tingueu sort!

Miquel

tatel ha dit...

hey!! Al final todo salio fantastico!! Gracias por la oportunidad de dejarme participar en el mundo pinça
besos!

Anònim ha dit...

Hola!
Moltes felicitats i moltes gràcies per la oportunitat de deixar-nos participar en l'espectacle!
Molts petons!

TIRANTLOFUNK
www.myspace.com/tirantlofunk